torsdag 29 december 2011

You never give.

Easy come, easy go, that's just how you live
Oh take, take, take it all, but you never give
Should've known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open


Jag älskar hur en låt kan ha så mycket att säga, hur en låt kan beskriva så många känslor. Musik är det som många gånger håller mig uppe, musik betyder något enormt mycket för mig och en låt med bra text slår allt, självklart spelar melodin roll också. En låt som jag önskar att jag lyssnat på tidigare är Bruno Mars låt "Grenade" - Texten är jättefin och säger verkligen någonting. Musik får oss att känna så mycket, musik är ett språk som hela världen pratar. Jag kan inte förstå hur en annan människa kan tracka ner på någon annans musiksmak just för att din musiksmak många gånger speglar vem du är och hur du är som person. Jag har så många artister som jag tycker är bra och just nu är det; Bruno Mars (tycker om hans röst så mycket), Jessie J, Justin Bieber, LMFAO, David Guetta och Uscher - I love them all. Musik är värt så otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar