söndag 25 december 2011

I can win.

Jul och nyår är fina tider. En tid då man umgås massor med familjen och bara känner lycka. Jag älskar att få befinna mig på hemmaplan bland fina människor och få vandra på Väsbys gator. Allting känns så hemma och detta är mitt place. Det är här jag kommer komma att bo någon gång i mitt liv. Kanske inte att jag bor här hela tiden men det är hit jag kommer att återvända i slutändan. Jag kan Väsby utantill och trivs som fisken i vattnet - även om jag vill hinna se så mycket av världen som möjligt. Jag älskar att vår värld är så stor och fin.

Och om någon helt annat. I know I love things and I'm prerry close of having it all. Kommer få ett par underbara skor av killen om en vecka eller två och inom en framtid är det jag som är kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar