fredag 23 december 2011

Jag älskar att vara hemma

MIn vistelse i Väsby är inne på dag 2. Fortfarande lika mysigt och lugnt, dock har jag en huvudvärk från helvetet, den vill inte ge med sig och jag orkar inte med den. Huvudvärkstabletter verkar inte ha någon effekt. Helt ärligt tror jag att min huvudvärk kan bero på min halvt nya livsstil. Jag ska enbart äta godis en dag i veckan, vilket enligt många kanske inte låter så konstigt, men saken är den att jag är hon som äter massvis av godis på en vecka och det är ganska så galet att jag har den kroppsfiguren som jag har när man äter så mycket onyttigt som jag gör. Så med andra ord så tror jag att min härliga huvudvärk kan bero på att jag inte ätit godis sen i onsdags.. Sorligt men sant.

Annars så har jag gjort sista julklappsshoppningen, var och hittade en julklapp till, till min kära papi. Plus att jag fixade ett kort som A' ska ge till sin mami imorgon, hittade ett superfint kort som jag själv skulle viljat ha. höhö. Hann självklart med lite shoppning till mig själv också, en tröja från kedjan jag jobbar på. Köpte hem bakelser till familjen också, kul att bjuda lite nu när jag har egna pengar och inte bor hemma längre.

Hoppas alla får en riktigt fin jul och en tanke till alla dom som kämpar under julen. Imorgon blir en mysig dag med familjen och förhoppningsvis får jag träffa killen lite fort på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar