söndag 18 december 2011

I got the moves

Söndag i all ära, jag känner mig bra, har fixat min essay som läraren ansåg hade några flaws så resten av idag ska jag läsa lite, ta det lite lugnt och bara infinna mig i julstämningen som äntligen finns inom mig. Har varvat med Michael Bublé och Justin Biebers jullåtar som är himla mysiga att lyssna på. Idag är det dessutom fjärde advent och på torsdag åker vi äntligen hem till fina mysiga bästa Väsby. Som jag längtat. Ska ha tio mysiga dagar tillsammans med familj och vänner. Ser framemot att vandra i fina sthlm tillsammans med min underbara vän Y' - Jag ska njuta till 110 % och fram tills torsdag kommer dagarna förmodligen gå skapligt fort. Väntar dessutom svar från studievägledare, utan henne kan jag inte ta några beslut inför min kommande sommar.

Måndag - Skola, lunch med vänner och jobb 15 - 18 i ÖRM
TIsdag - Skola tidigt på morgonen.
Onsdag - Skola på eftermiddagen, hem och packa.
Torsdag - Åka hem tidigt på morgonen, typ kl 9 till fina sthlm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar