onsdag 7 december 2011

LA bitch

Jag lyssnar på Erik Hassles låt Are you leaving me now, I just love it. Melodin, texten, hela köret. Idag är Örebro en kylig stad som jag helst vill fly ifrån. Första snön är fallen och det är minusgrader, först nu vill jag påstå att vintern är kommen. Dessutom gjorde jag en vurpa på cyklen vilket resluterade i blöta byxor och en småbitter Kim. Dock var det på vägen hem, så det var inte så farligt och utifrån detta har jag bestämt att jag inte tänker cykla mer under detta år. Det som är kvar av året iallafall.. Hur som helst, jag antar att jag mår pretty good, lite trött, men det är jag alltid i vintertider. Dock en sak som jag funderat mycket kring och som jag till 98 % har tagit ett beslut om är att åka till LA nästa sommar ensam. Jag tror att detta är någon jag behöver. Jag behöver få växa som person, få se världen så som jag inte är van att se den. Jag har gjort Asien, jag har sett delar av Europa. Jag vill få en inblick i det liv amerikanerna lever och samtidigt uppleva livet där. Detta är något som jag behöver göra, växa som person och komma tillbaks en gnutta visare.



Just i denna stund sitter jag med min bästa peak Ffeecetröja & mjukisar. Senare idag kommer vänner på filmkväll. Mysigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar