torsdag 15 december 2011

Att vara lycklig.

Tjejen som känner sig lycklig när fantasin får flöda. Jag älskar att titta på serier. Jag följer så många att det är svårt att hålla koll. När man tittar på en serie vad den än handlar om så får man drömma sig bort, vara någon annan för en sekund, vara glad åt någon annan. Är inte lycka den bästa känslan som finns? Att känns sig sådär lycklig att ingenting kan förstöra för dig. Ingenting! Jag tycker att serier får mig att glömma nuet för en stund, inte för att det liv jag lever är dåligt utan för att jag tycker det är skönt att drömma mig bort, vara någon annanstans och få ta i tu med andras lycka och andras problem. Serier får mig att må bra vintertid.

En annan sak som gör mig lycklig just nu, i vintertid är att jag om en vecka idag får åka hem till familjen och fira jul. Jag älskar min familj och det ska bli så kul att få träffa hund, p&p, syster - åh så kul det ska bli. Och killens familj & självklart mami,k',mormor och alla. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar