fredag 2 december 2011

En själslig resa.

Jag är en ganska velig själ, jag vill mycket och på en gång. Jag är inte hon som väntar, jag är snarare hon som bokar en resa nu för att ha något att se framemot i sommar.. Och i nuläget känner jag att jag behöver få utlopp för alla känslor som finns inom mig. Jag vill se en värld jag inte är van vid. Jag vill vistas bland människor som inspirerar mig på en helt annan nivå. Jag vill berikas med en erfarenhet utan dess like och jag vill få bara vara under två veckor av mitt liv. Därför har jag ikväll så gott som tagit ett beslut. Jag tror jag kan behöva göra en liten själslig resa nästa sommar. I need this, this is my life and I need to do what is best for me and my soul. Så tanken är att jag nästa sommar 2012 ska dra till L.A två veckor och plugga, plus njuta på det. Leva lite lyxliv, få se L.A's bästa sida och supa in atmosfären. Detta kommer bli hur bra som helst.


Ska dock byta "resebyra" vill inte åka med E.T, vill åka med ESL, dom har varit så hjälpsamma och jag vill gynna deras företag och inte det andra. Detta är bland det läskigaste beslutet jag tagit men förhoppningsvis kommer det bli hur kul som helst och ett minne för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar