fredag 9 december 2011

ÅR 2011 är på väg att ta slut.

SAMMANFATTNING ÅR 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började plugga på Uni & flyttade hemifrån till Örebro (sthlm I will be back)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns dom inte ens, årets är dock börja träna.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, en.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte i år, faktiskt.

5. Vilka länder besökte du?
I år blev det bara England & Grekland.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hm... lite mer motivation skulle jag vilja ha, tkr inte jag haft tillräckligt i år.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hm, 19e maj besökte vi fina LDN & 1 september flyttade jag ihop med killen. Coolt!

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag bytte jobb, från BK till Flash & att jag flyttat hemifrån och börjat plugga engelska.

9. Största misstaget?
Bra fråga, min obeslutsamhet?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe, inte vad jag minns.

11. Bästa köpet?
Ytlig som jag är. Min MAC och sängen våran.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, parfymer och skor. Thats me.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj, resandet och vännerna.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jag säger bara "I'm sexy and I know it" LMFAO

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har haft mina stunder av båda. Men kanske inte mitt bästa år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest lite mer, nästa år blir det annat :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Velat. Det klär mig inte.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Papi & P' alltid.

19. Blev du kär under 2011?
Det var jag liksom redan. <3

20. Hur många one night stands?
Noll, Nada.

21. Favoritprogram på TV?
Oj då.. Gossip Girl, Pan am, true blood, 90210, jersey shore mfl...

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte, hat är ett alldeles för starkt ord för mig.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst någon bok självmant på ett dag och minns inte vad jag läst utöver kursmaterial.

24. Största musikaliska upptäckten?
Hör och häpma, Justin Bieber.

25. Något du önskade dig och fick?
Hm, ja, ett par UGGS, MAC, ett bra år med familj,vänner & killen.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag får alltid allt jag vill ha. I make it my way.

27. Årets bästa film?
Ehm. Bra fråga.. ingen?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med familjen, syster, P&P och fina hund <3

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vill inte se tillbaks och ändra något. Jag gör allt jag missat i år, nästa år :)

30. Vad fick dig att må bra?
Upplevelser, vänner, familjen (pappa), nya vänner, hunden och en flytt.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård är alltid snygg och Justin Bieber för hans jävla talang som han besitter. Jag är helt tagen.

32. Vem saknade du?
Jag har tänkt ganska så mycket på min fina farfar i år. Av någon anledning. Han va en fin människa.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Hm.. Två nya från Uni - M&K, två människor som gjot stora intryck på mig och som jag hoppas få behålla som vänner & om det av någon anledning någon gång skulle bli så att vi går skilda vägar så är jag himla glad över att dom var tillfälliga gäster i mitt liv som påverkade mig.
___________________
Nya vänner och nya upplevelser är någonting som jag vädresätter högt och dyrt. Saker kan du köpa, går en sak sönder går det att köpa nytt men en vänskap är något helt annat. Någon att värna om, ta hand om och en upplevelse är något man minns föralltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar