lördag 3 december 2011

I stand for motivation

You shout it loud, but I can't hear a word you say
I'm talking loud, not saying much
I'm criticized, but all your bullets ricochet
you shoot me down, but I get up
I'm bulletproof, nothing to lose


Jag är lite hon som passar in fast ändå inte, jag är en kameleont, som ändrar färg efter sällskap jag befinner mig i. I vissa sällskap är det svårare än andra men jag är himla bra på att anpassa mig. Det är lite det jag gjort i halva mitt liv. Jag hade en tid i mitt liv då jag ville passa in, vara en av "dom", dock gick det inge vidare. Jag är inte så bra på att låssas vara under en längre tid. Jag behöver andas, jag behöver få tro att jag en dag kommer stå på toppen av världen och titta ut. Jag hoppas få känna känslan frihet till 110 procent. Jag vill tro att det är möjligt att flyga. Jag är en drömmare in i det sista. Och en stolt sådan. Jag en också en believer, jag slutar aldrig tro på att jag kommer lyckas. Jag vet vad jag vill och jag ska komma dit. I will, even if I have to fight every moment for the rest of my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar