måndag 5 december 2011

Jonah!

Alla människor är lika mycket värda. Ingen betyder mindre än någon annan. Och att se på den här videon gör mig så otroligt ledsen, jag grät i 10 minuter efter videons slut. Den rörde verkligen mitt hjärta och jag hoppas innerligt att hans liv blir bättre från och med nu. Jag önskar jag fick träffa honom och ge honom en kram för hans mod. Han är den modigaste unga killen jag någonsin sätt. Han är en förebild och jag hoppas verkligen att från och med idag blir hans liv bättre. Hela världen har spridit videon. Jag tror på Karma, alla dom som varit taskiga mot denna söta kille kommer få sota för deras dåliga beteende, att dom kumde få en människa att må så dåligt. Det är oförlåtligt. Alla tankar går idag till denna fina kille! Jonah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar