lördag 10 december 2011

Mind the gap. This is going to be great!

Jag har haft två himla lugna dagar, så lugna att jag börjar bli riktigt rastlös och vill hoppa runt. Dock ska jag jobba imorgon, vilket är en skön omväxling plus att det finns plugg om jag vill.. Jag har bara varit så slö, vilket är en usel bortförklaring.

Annars så har jag grym motivation till år 2012, jag vill att det nya året ska ta fart så att jag kan börja känna mig sådär äcklig motiverad och driven. 2012 kommer bli asbra om mina fina planer går vägen. Det finns tre utgångar. Hoppas mer på en av dom tre. Plus att jag hoppas verkligen att jag ska kunna komma in på det programmet jag vill in på. Hur som helst så ska jag göra 2012 till ett super bra år. Kommande vecka så tänkte jag hinna med en del. Ett möte hos studievägledaren, behöver prata lite, jag ska hinna skicka in en anmälan, dock kan jag inte göra det före ett samtal med studievägledaren och så ska jag hämta ut tre små paket som väntar på lilla mig. Jag SKA även börja träna nästa år, så tidigt som i Januari, min motivation finns äntligen och jag har redan nu börjat äta bättre, har dock bara hållt på i två dagar. Inget godis på två dagar och det är en bedrift.

Jag är en nöjd tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar