tisdag 27 december 2011

HAPPYYYY

2012 kommer bli grymt. Jag är taggad till 1000 %, detta ÄR året då vi rockar. Idag fick lilla jag veta att jag är antagen på min kurs nu till våren, så jag ska ÄNTLIGEN, jag sa ÄNTLIGEN börja plugga media. Det jag så länge sagt att jag vill studera. Nu är jag äntligen på G och ska börja på min utbildning. Åh, jag blir så lycklig. Plus att jag varit och köpt träningskläder idag, assnygga, ett par tajta leggingsliknande byxor, en rosa tröja och en tjocktröja med dragkedja - allt detta från Soc för 500 kr. Jag kommer vara snygg och bra klädd på gymmet och som om att saker och ting inte kan bli bättre, sommaren 2012 väntar en galen resa. Jag tror på 2012, jag är taggad och allmänt glad för att saker och ting går min väg nu!

Puss och hej, ikväll firar vi med bio och mat i Kista.
Imorgon väntar bästa vännerna & middag hos A's papi.
Torsdag boda Borg.
Fredag drar vi till mormor.
Lördag äre NYÅR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar