söndag 25 december 2011

Fina fina klappar.

Är så himla nöjd med allt jag fått, alla fina klappar. Erkänn, ni är nyfikna på vad jag fått? I'll tell ya. Fick två parfymer, Prada och YSL, Harry Potter box med alla filmerna, en jättemysig filt, presentkort från H&M på 300 kr av sötsyster, En smyckeshand, pyjamas, vantar som man kan ta på iphonen med, fina tygpåsar från bästa england, fint armband och klocka av min mor (annat också) och ett himla sött linne av min pojkväns pappa&E'. Fick mer saker därtill men orkar inte rabbla upp fler saker. Jag är jättenöjd och fick mer än vad jag väntat mig, är trotsallt 20 fyllda och anses vara vuxen. Tänkte dock springa ner en sväng på centrumet imorgon och shoppa lite med mina presentkort från H&M och Lindex - här ska vi spendera. hehe! I like it that way!

Sad but true, jag har ett stort behov av att shoppa and will do until the day I die!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar