tisdag 6 december 2011

Vardagen gör sig hörd.

En dag som sticker ut lite i mängden. Hade föreläsning imorse, läraren dök inte upp, det blev till att gå på andra gruppens seminarium för att slippa vänta i skolan tre timmar på sin lektion. Jag glömde dessutom mitt bankomat kort hemma, pinsamt, idag har alla betalat åt mig. Inte helt okej. Dock väldigt snälla människor som låter Kim snylta. Det blev asiatisk mat, skit starkt, jag & Klara dog lite och så en fika på det. Trevlig dag, dock var jag lagom trött. Vilket var mindre härligt faktiskt och inte blir det bättre, imorgon börjar jag lika tidigt, dock har jag enbart bara en lektion och ledig till och med måndag. Nu är tanken att jag ska se på Pan am, det är jag värd. Plus att jag beställt ny kalender för 2012, fick bli en ljusrosa i år, superfin. & nu ska jag bege mig, kul inlägg -not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar