lördag 24 december 2011

God Jul och mer där till.

Julafton, dagen som vi alla sätt framemot så länge passerar på ett ögonblick. All tid vi lagt ner på att hitta fina klappar till nära och kära, allt är öppnat och nu återstår en kväll med lugn och pyssel. I allafall för min familjs del. Alla är vi nöjda over here, in fina Väsby. Syster fick en onepiece som hon sitter klädd i, pe' fick fin konst från kosta boda, pappa fick projektor och tillhörande kamera och lilla jag fick dyra parfymer. Vi fick mer därtill men dessa saker var värdast att nämna.Jag älskar en god parfym och gärna flera. Parfymer är lite min grej. Har antal av dom och vill ha ännu fler av någon anledning. I år kan jag skratta mig lycklig med en ny Prada och en ny YSL (bästa märket i världen, efter gant) Så jag är lycklig, mer än lycklig.

Denna jul är också andra året som jag är tillsammans med min pojkvän, vi firar snart två fina år tillsammans. Känns som om vi känt varandra en evighet och jag hoppas få fortsätta känna honom och vara nära honom i en evighet till.. Och om knappt en vecka väntar vårat andra nyår tillsammans. Blir glad bara jag tänker på honom. Och vet ni vad? Jag vet vad jag kommer få av honom i två-års present, kan knappt hålla mig - vill vill vill ha!

Anyways, imorgon den 25e väntar en trip till S-tälje, dock får vi åka tåg, för m' vill inte hämta oss, poor poor us. Vi ska fira jul hos våran mami och K' imorgon och på Måndag, den 26e blir det jullunch hemma hos A's mami. Och på kvällen väntar middag hemma hos mig. Många som vill hinna träffa oss när vi befinner oss i fina väsby under en liten tid.

Nya tider är på väg och jag har lyx problem. Vad gör jag till sommaren? Thailand, Malaysia? eller LA?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar