torsdag 8 december 2011

I'm going to Jersey Shore Bitch!

Torsdag och jag mår så great! Hade K' & T' här från igår till idag. Vi hade det trevligt, åt god mat & fikade och sen sov dom kvar. Jättetrevligt! Nu sitter jag dock framför datorn en liten stund. Jag är himla glad idag, hade en huvudvärk från helvetet igår, nu är den som bortblåst och jag känner mig pigg och glad. Har hittills varit och handlat, duschat, fixat håret, smörjt in ben och ansiktet och nu sitter jag här med håret i en fläta och tänkte snart kolla på Jersey Shore. En sjukt värd dag, plus att jag diskat och bäddat sängen! Känner mig duktig och värd en dag då jag gör absolut ingenting. Värt att nämna är också att det är fint väder ute, snön ligger på marken och solen skiner. Dock är det kallt, vilket ifos inte gör något med tanke på att vinter är kommen. Sååå nu ska jag bege mig till soffan med kiwi och lite Jersey Shore Bitch! Kan inte bli mycket bättre!

1 kommentar:

  1. Jag brukar alltid kolla runt på olika resesidor och se vilket flyg som är billigast och som inte tar så lång tid, med massa mellanlandningar osv, och så brukar jag kolla upp olika hotell, oftast bokar vi paketresor eftersom det blir billigare :)

    SvaraRadera