söndag 1 januari 2012

2012 - du är välkommen.

There is a new year - 2012. Det nya året är välkommet, jag har ingen som helst seperationsångest från 2011, det är med no hard feelings som jag låter 2011 ligga bakom mig och 2012 komma på ingång. Visst, 2011 var ett bra år. Det blev året jag för första gången åkte utomlands tillsammans med A', flyttade hemifrån till annan ort, började plugga på universitet och lärde känna nya härliga människor, jag började dessutom tycka om massor av ny och grym musik, så 2011 har varit bra men jag känner lite som så att 2012 kommer bli året då jag växer ännu mer som person, hittar på själv till 110 % och värnar om vad jag vill och vad jag tänker göra. Jag tror att 2012 kommer bli ett sjukt bra år och i år är året jag börjar plugga min media. ÄNTLIGEN!

Let this year be as great as it can be!


En liten nyårslista på detta då;

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag flyttade hemifrån & började studera på universitet.


Har du några nyårslöften?
- Jag har ett och det är att ta hand om mig och min kropp. Med andra ord; börja träna & ät mindre godis.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, en bekant till mig blev mamma :)


Vilka länder besökte du?
- Jag besökte England och Grekland.


Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sagt färre "jag gör det imorgon" - Sluta skjuta fram saker, gör dom där och då!


Bästa minnet från 2011?
- Hm, kanske grekland eller möjligtvis england med A'


Bästa köpet?
- Bästa gåvan kanske? Jag fick en Macbook, jag älskar den djupt och heligt.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder....

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Hm, ja, Alltså mycket har gjort mig glad under året, men när min kille tog med mig till england.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag tycker jag håller en ganska jämn nivå. Mycket gladhet och lite ledsamhet därimellan.


Favoritprogram på TV?
- Typ greys eller något.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Lite mer beslutsamhet och inte velande.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att börja på det som ska bli min framtid och en ny resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar