fredag 6 januari 2012

This is the time.

"Du lever bara en gång och den gången är nu.."

I år är ett år då jag känner att jag ska uppskatta allt och ingenting. Jag är oerhört tacksam för att jag lever och är den jag är. Jag är på rätt spår och vill inget hellre än att utvecklas ännu mer. Jag har inte tid för ångest och tvivel. Vi lever här och nu och jag mår riktigt bra.. Jag är stolt över allt i mitt liv hittills och allt det som format mig. Allt som hänt har hänt av en anledning. Och att blicka framåt än det enda alternativet, det finns inte en chans att jag någonsin skulle tycka synd om mig själv, snarare stärkas av mina erfarenheter.

Livet är alldeles fört kort för att inte få göra som man vill, att inte få unna sig eller leva det livet man vill leva. Jag älskar dyra kläder, väskor och skor och jag ser ingen anledning till varför jag inte skulle få skämma bort mig och ta för mig. My life is great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar