fredag 13 januari 2012

Jag älskar kläder.

Jag vet inte vad man ska säga om mig och mitt shoppande. Alltså jag shoppar ju inte för pengar jag inte har, bara det att jag shoppar ofta och tänker "man kan aldrig ha en tröja för mycket" men min garderob börjar säga nej, den vill inte ha mer på hyllorna och det går inte att hänga mer. Jag blir ledsen när jag tänker på det, för kläder är lite som en mysig sysselsättning, någon jag som lugnar mig och jag mår bra av att få ha nya fina kläder på mig, meeeed detta sagt; Det var 50 % rea idag på GANT och ja, jag handlade något. Ni kanske kan få se en bild eller två på vad jag köpte.

Nu ska jag gå och laga lite mat, man behöver tydligen äta också :P

1 kommentar:

  1. Nej, Twilight är inte inspelad i Canada, utan i Washingtong där Forks ligger och även i Oregon och Kalifornien har de spelat in :) New Moon och Eclipse är däremot inspelade i Canada :) Och första delen av Breaking Dawn är inspelad i både USA, Canada och Brasilien :)

    SvaraRadera