måndag 16 januari 2012

So this was the day ..

En hård dag, på riktigt. Tenta, massa klantande från min sida, däribland inte ha några nycklar och blev tvungen att vända om och åka tillbaks till skolan. Dessutom börjar jag en ny kurs imorgon i skolan och tro mig jag är nervös. Jag orkar verkligen inte vara det, men lättare sagt än gjort. Allting är helt nytt, lära sig nya grejor och livet känns bara lite jobbigt. he he. Klarade iallafall en tenta som jag gjorde tidigare i veckan, sjukt glad att jag slipper göra omtenta eller liknande för det var den absolut jobbigaste tentan i hela mitt liv. höhö. Anyways har förberett mig så gott det går inför morgondagen utan böcker, hoppas dom kommer imorgon, vill inte gå utan.. ANyways nu ska jag mysa framför datorn, kolla några avsnitt av Keeping up with the Kardashians, slappna av lite och koppla bort verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar