onsdag 25 januari 2012

It takes a fool to remain sane.

Sitter hemma i lägenheten, fick för mig att sätta mig vid A's dator, den är mysig, lite större skärm sådär. höhö. Anyways klockan är 11.00, mitt tåg går 11.55, så jag har all tid i världen, nästan iallafall. Har redan gjort det där tråkiga, som ätit frukost, diskat, lagt fram mat tills ikväll, plus att jag hunnit fixa mitt hår, så det enda jag har kvar är att klä på mig, sminka mig och borsta tänderna mina. Idag väntar en föreläsning på två timmar - om media, inom ett visst område. Tror det blir intressant. Anyways så mår jag lite halvdant. Har en huvudvärk som ligger och pyser och trots att jag i natt sovit 10 timmar känner jag mig lite slut i kroppen. Har dock bara idag och imorgon i skolan. Känner dock på mig att vi kommer få en ny fet uppgift att ta i tu med. Min grupp som jag är i nu, blev näst in till klara igår, idag ska jag bara skriva en segrementering på filmen som vi har analyserat, vilket jag hoppas ska gå fort. Ska fixa den när jag kommer hem från Uni runt fyra tiden idag. Imorgon mina vänner, ska jag träffa kära Klara, vi har inte setts på ett tag nu, från att ha setts typ varje dag i ett halvår. & på fredag får jag besök av bästa Yvette. Vi ska se Jedward på fredagskvällen och resten av helgen blir det umgås. Mysigt! Nu ska jag göra mig i ordning till tonerna av "It takes a fool to remain sane" En av världens bästa låtar, gjord av The Ark.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar