torsdag 26 januari 2012

Fashion is passion

Åh, jag älskar kläder, skor, väskor, mode överhuvudtaget! Jag älskar olika färger av naglack, jag älskar att känna mig fin och nöjd. Jag tror inte att pengar kan köpa lycka men jag tror absolut att pengar är en del av lycka. Utan min familj och vänner är jag ingenting såklart. Att du sedan har råd att unna dig fina saker, kläder etc är en stor bonus. Dock är pengar viktigt i dagens samhälle som vi lever och verkar i idag. Utan pengar kan du inte leva i och med samhällets dyra kostnader.

Jag har alltid gillat mode, eller mode, jag har alltid tyckt om kläder och har så länge jag kan minnas haft en fixering vid väskor. Och under mina år, då jag tjänat pengar har jag prioriterat att köpa kläder många gånger istället för dom där biobesöken och äta ute. Dock har jag haft turen och har turen att leva ett väldigt bra liv, vilket jag är himla tacksam över. Jag är otroligt tacksam över vad jag har och vad jag kan köpa. Jag är en student, pluggar heltid på Universitet samtidigt som jag har ett extrajobb vid sidan om. Jag kämpar för mitt leverne. I promise you that!


Fin fin väska från en grym sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar