måndag 6 februari 2012

You got to feel it.

You know what?
She's not your everyday average girl,
Listen up,

Ever since I met this girl,
Don't even watch TV,
Don't go to movies, no,
I don't even turn on the radio,

She's everything I want,
A-all rolled into one,
She's like a fantasy,
But I'm in luck cuz she's real to me


Jag älskar musik. I alla dess olika typer. Pop, rock, hiphop, indie - det finns så många härliga låtar och mysiga stilar. Just nu sitter jag och lyssnar på Jedward i mina lurar. En låt som heter Everyday superstar. Så mysig och texten fastnar på en gång. Helt sjukt. Det är så att man kan den utantill efter en lyssning. Anyways, jag har varit på ett fruktansvärt skrivhumör under en vecka eller två. Älskar att skriva av mig. Och listan jag sysslar med i nuläget är himla kul. Har btw lite planer framöver. En konsert i slutet på februari, en resa till London i april/maj. Ska bli så kul. Och det är så grymt att ha något att se framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar