tisdag 7 februari 2012

9. Mina rädslor.

Rädslor är något som jag känner är lite personligt. Rädslor är ett ord som innehåller mycket. Jag är inte hon som bär på massor av rädslor men jag är lite försiktig av mig och avvaktande, vilket kanske kan ses som en rädsla? I don't know! Anyways, en rädsla jag har är mörker. Jag ogillar mörkret, jag tror aldrig jag riktigt tycker att mörkret är okej. Jag gillar den inte ens när jag befinner mig hemma och ska gå och sova. Om jag fick välja skulle jag sova med en lampa tänd. Dock har jag killen i närhet, vilket är en trygghet. Mörkret skrämmer mig och jag ogillar det. En annan rädsla är äckligt kryp. Usch vad jag ogillar spindlar, fjärilar och nyckelpigor, bläää. Jag bär på någon enstaka mer rädsla, dock icke värda att nämna.


____________________

9. Mina rädslor
10. Vad jag vill ha för tatuering
11. Fem platser jag vill åka till
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar