söndag 5 februari 2012

Min älskade hund.

7. Mina djur

Jag har haft två djur under min uppväxt. Båda hundar. Älskar hundar. Blir alldeles glad varje gång jag ser en hund. Min första hund hette Charlie och var en king charles spanier, hur det nu stavas.. Anyways han var så söt, lite stirrig och knasig men fortfarande så söt. Min nuvarande hund heter Wille och är en jack russell, jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han är brun,svart och vit. Han fyller 5 eller 6 år i sommar, den 29e juni. Trots att han börjar bli lite äldre är han en riktigt liten bebis. Världens babyface. Och inte nog med det, han är världen busigaste hund. Han tröttnar aldrig på att leka. Thats so my dog <3 Love him. Så många fina promenader och roliga stunder tillsammans med den vovven. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar