fredag 3 februari 2012

numbero five

5. Det här hade jag på mig idag;
Idag var en sådan där skön dag, ledig, sov till tio, vaknade av mig själv. Slöade till sisådär kl 12.30 och begav mig långsamt till stationen. Åkte till Lindesberg idag där mina kusiner bor. Hjälpte min kusin att skriva ett personligt brev som hon ska skicka in till Au pairgrejsimojs. Anyways, idag när jag begav mig till dom hade jag på mig ett par jeans från H&M, lite mörkare blåa jeans, himla bekväma och snygga för den delen. TIll det ett basplagg, blå t-shirt också från H&M. En tjocktröja från Gant i 100 % bomull, så sjukt mjuk och skön. Love it! Himlans kallt idag så det fick bli mina lovely Uggs till det och min fina mörkblå E-spirit jacka. Plus min Michael Kors väska till det. Perfekt liksom.

Btw; Ska dessutom lägga upp bild på min fina väska. You need yo see it <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar