torsdag 23 februari 2012

It's you and me.

Om lite mer än en månad åker jag till London och det känns inte riktigt real i mitt huvud ännu. Kanske för att jag har så otroligt mycket i vardagliga livet just nu, plugg varje dag mellan 9 - 17.00 och när man väl kommer hem från Universitetet är man så slut och vill vara sitta i soffan och ta det lungt. Dock är skolan rolig i nu läget och jag trivs väldigt bra, vilket är super. Annars så försöker jag hänga med livet, liksom saker och ting utanför skolan, dock kan jag inte påstå att jag lyckats under denna vecka.. Har varit plugg och sömn all in. Hur som helst så SKA jag till London med en vän. Vi ska njuta av fina London, se allt och lite till. Njuta av att våren är kommen och att vi har starbucks runt varje hörn. Det kommer bli en grym helg och grymt shopping.

I love You, London!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar