fredag 10 februari 2012

Jag älskar mina kläder.

Jag är en sådan där filur som gillar stilrent och tidlöst. Jag vill att ett klädesplagg som fungerar längre än en säsong. När jag köper dyrare kläder (älskar märkeskläder) köper jag gärna lite mer tidlösa kläder. Inte för att jag är snål eller så, men jag ser kläder som en investering i och med att jag gärna lägger ner en dyrare peng på kläder/skor/väskor & sådant skoj. Jag längtar så otroligt mycket till sommaren då solen kikar fram lite mer ofta så att jag får börja använda mina fina solglasögon från Rayban, wayfarers - som blev mina förra sommaren, efter en månads jobb. Längtar också tills jag får använda min nya vårjacka som jag köpte för bara någon vecka sedan från wesc. Åh den kommer passa perfekt till våren. Den är väldigt simpel men med snygga kick-ass detaljer. En annan sak som jag längtar att få bära är mina fina hunters. Visst har jag fått använt dom pyttelite i år, men det är ack så kallt och med sånna där knasiga strumpor i blir det obekvämt. Så, så fort det blir lite varmare kommer dom användas flitigt. Can't wait.

Jag verkligen älskar kläder. Fina märken och lite dyrare detaljer. Har alltid haft ett öga för sådant där mysigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar