söndag 19 februari 2012

London Calling

Jag tror bestämt att London är min stad i världen. Jag vill se alla länder och metropoler som världen har att erbjuda men i slutändan tror jag bestämt att London är staden jag kommer återvända till. Vi har hittat varandra. Vi vet vad vi vill få ut av varandra. Vi har ett fint litet förhållande. Jag åker till fina London för shopping och ett större stadspuls än vad Sverige har att erbjuda.. Och lilla fina London låter mig vara, låter mig få vandra och känna mig fri. Jag vill tro att jag tillför något till den fina staden när jag är där. Jag har haft chansen att resa en del och när det väl är jag själv som bestämmer vart min resa ska gå blir det oftast London. Vi har ett fint litet band som lär hålla föralltid. Och snart ses vi igen.


Favoritplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar