torsdag 9 februari 2012

11. Fem platser jag vill åka till

Att säga fem platser som jag vill åka till är aningen svårt för en sådan som mig. Jag älskar att resa & jag vill nästan påstå att jag älskar det mer än allt annat. Att resa är frihet för mig. Att kliva in på en flygplats, även om det bara är en flygplats betyder mycket för mig. Jag älskar känslan när man landar och förväntningarna på landet är så där lagom höga. Åh, resor får mig att leva. Jag vill besöka fler än fem länder men dom länder jag vill besöka här näst är;
Dubai - För att det verkar vara ett land med helt galna tillgångar och miljön verkar vara slående. Alla coola hotell, affärer och fina konstgjorda stränder. I'm so gonna go there!
Japan - Jag vill besöka Japan för att det är landet alla asiatiska länder vill efterlikna. Åtminstone i dom asiatiska länderna jag varit i. Japan är liksom det ledande landet i Asien. (många kanske skulle påstå att det är Kina, men kina är fortfarande under utveckling imo)
USA - Av den enkla anledningen att det är en "stormakt". Jag vill åka till landet där drömmarna blir till verklighet. höhö. Jag vill se antal delstater, besöka alla häftiga affärer, cafeer, klubbar, allt. Skulle vara så nice att vandra längs upper east side!
Nya Zeeland - Jag drömmer om att en dag få se all vacker natur, alla fina stränder. Och vem vill inte se fylke live liksom? Ni vet hobbitarnas värld. I wanna go there!
Polen - Kanske ett udda resmål, men jag älskar kultur och historia. Polen bär på mycket av både. Jag vill se konsentrationslägren och hoppas komma dit inom en snar framtid!

Finns 100 ställen till som jag vill besöka!

________________________________
11. Fem platser jag vill åka till
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar