söndag 19 februari 2012

I ain't gonna fix my hair.

Jag är hemma i Örebro igen, efter en helg i Stockholm. Det var awesome hemma, så mysigt att träffa familjen och hinna med att träffa några vänner. Blev dessutom ett besök hos min kära mormor också. Huvudsakligen drog jag hem till sthlm för att se LMFAO på Annexet igår. SÅ jävla nöjd. Så sjukt kul att få se dom live, dom kickade ass och var över mina förväntningar. Vilket säger ganska mycket om hela konserten. Plus att jag hittat mig ett nytt band som jag kommer börja lyssna på, nämligen far east movment. grymt helg, grym lördagskväll och en detta resulterar i en trött tjej. Vem sa att helger var till för att vila upp sig och bli fit for fight in för en ny vecka?



PS. Bruno Mars nya låt Runaway baby är f-ing great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar