fredag 10 februari 2012

love in all shapes.

Vad tycker jag om homosexualitet? Jag är för kärlek. Könet spelar absolut ingen roll, du blir kär i vem som helst som du tycker om. Att könet skulle hindra dig är bara patetiskt och overkligt. Du väljer inte vem du älskar. Kärleken är det största vi har. Alla vill vi bli älskade och vare sig det är i en kille eller tjej spelar ingen som helst roll. Vi älskar personligheten, sättet som just den där människan är på. Vi älskar varandra för hur vi är mot varandra och inte för vilket kön du har. All kärlek är bra kärlek i mina ögon. Med andra ord; Jag är så för homosexualitet som man kan bli. Jag ser inte människan för sitt kön och jag stödjer homosexuellas rätt i samhället. Vi lever på 2012 talet och om någon tycker att homosexualitet är fel tycker den människan att kärlek är fel och det är aldrig okej! Jag är för kärlek!


_____________________________________________________
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar