onsdag 8 februari 2012

10. Vad jag vill ha för tatuering.

Jag har länge funderat kring en tatuering, men gång på gång så tvivlar jag och så blir det inte av. Dock vill jag någon gång i mitt liv ha en tatuering. Och jag vill ha en text på min skuldra tror jag. Inte riktigt säker på vad den ska sitta. Vill ha texten "It takes a fool to remain sane" - En låt med The Ark som enligt mig är den absolut bästa låten någonsin. Jag älskar den djupt. Jag vill ha en till tatuering, också en text. Texten är ett citat från YSL, ett av mina favoritmärken och jag tänker tyvärr inte avslöja citatet. Även om många säkert hört om det. Den tatueringen vill jag ha på revbenen eller armen.



______________________________________________
10. Vad jag vill ha för tatuering
11. Fem platser jag vill åka till
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar