måndag 6 februari 2012

8. En låt som får mig att gråta.

Det finns en låt som får mig att gråta varje gång. Åtminstone sitta rörd i tårar. Jag kan inte förstå att låten har samma effekt varje gång. Jag blir alldeles tårögd och måste lugna ner mig en stund. Men alla som känner mig vet att min kärlek till musik och the one and Only Michael Jackson är oändlig. We are the world med MJ är en låt som jag älskar. Den är så fin och texten berör mig djupt. Det finns även en ny tappning av låten där massor av våra nutida artister ställer upp och sjunger MJ's låt. Denna version är minst lika fin som den som gjordes då MJ var med. Titta och njut, en underbar låt & många begåvade artister med i videon. Däribland Justin Bieber, Will.i.am, Fergie, Celine Dion mfl.

______________________________
8. En låt som får mig att gråta
9. Mina rädslor
10. Vad jag vill ha för tatuering
11. Fem platser jag vill åka till
12. Vad jag tycker om homosexualitet
13. En bild på mig som liten
14. Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
15. En bild på mig som är ett år gammal
16. Det här åt jag idag
17. Mina favoritartister
18. Min bästavän
19. Sporter jag har gått på och går på
20. Så här ser mitt rum ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar