torsdag 23 februari 2012

19. Sporter jag har gått på och går på

Jag har gått på ett antal sporter genom tiderna.. dock är jag inte riktig typen som gillar sport och sådär. Gick på fotboll när jag var runt 6 år, höll på under kanske ett år, började i tidig ålder med ridning och fortsatte i cirka 8 år tid. Ridning var något som jag älskade och tyckte var genuint roligt. Dock kom verkligheten i kapp mig och skolan blev en prioritet. Utöver dessa två sporter har jag sysslat med dans under en längre tid. Det har varit balett, jazz, breakdans och bugg. Sjukt roligt med dans och det ger grymma erfarenheter och att kunna dansa är så kul och värt. Nu mer går jag inte på något aktivitet/sport. Tränar på gym tre gånger i veckan, då varit lite dålig med det under två veckors tid nu, skolan har tagit ton med tid av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar