torsdag 2 februari 2012

It's about style.

Jag har studerat media i ungefär två veckors tid och kan inte låta bli att tycka att det varit mycket. En hård start. En himla massa grupparbeten inom tre olika ämnen. Vi har gjort olika analyser, olika sett att analysera på. Intressant men ack så mycket att göra. Blir lite trött i huvudet. Dock känns det så klart skönt att vara produktiv och få saker och ting gjort, man känner sig så nöjd i efterhand. Har en ledig helg nu, fredag, lördag & söndag och som jag ska njuta. Jag ska ta vara på ledig tid. Ledighet får en större innebörd när du faktiskt gör något under veckodagarna. En annan sak, om någonting helt annat, för en tid sedan (en vecka) beställde jag en väska från ett fjärran land, snarare USA och jag tänkte att nu tar det ett tag innan jag får den, men ack så fel jag hade. Idag kom den med hemleverans och jag är ägare av världens snyggaste väska. I'm in love! Lägger ut en bild imorgon :)

Fredag - lite plugg, åka till kusin i L' och hjälpa henne att skriva formellt engelskt brev.
Lördag - Mys på dagen hemma, sen åka hem till K' med vänner, så kul.
Söndag- lite lite plugg och slapp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar