fredag 31 december 2010

2010 ska bli 2011

Det är kanske världens finaste dag timmar innan det nyåret är här. Himlen är blå, klarblå. Snön på träder ligger fint och gungar. Det är nästan så att man vill bege sig ut men så är man medveten om att snön är kall.

Att 2010 snart är slut känns faktiskt ganska bra, jag känner att jag fått ut det jag kunnat av tjugohundratio. Jag har gjort det jag kunnat för att 2010 skulle bli det bästa året. Jag fick besöka italien och fina underbara england som jag tidigare besökt en gång innan. Italien som blev en ny upplevelse var underbart. Jag älskade varje sekund av fina italien, imperia. Det var vackert, så vackert. Jag är tacksam över att jag fick besöka det stället. England besökte jag med min bästa vän, det var hur bra som helst. Två fina ställen blev besökta av mig. Dessutom fann jag min fina kille i början av året, som jag kommit att älska så mycket. Jag har dessutom haft fina stunder med vänner, familj och släkt. Jag är nöjd med 2010 och hoppas att jag kommer kunna bli lika nöjd 2011.

Kommande år, 2011 ska bli ännu mer great. Stora saker kommer förhoppningsvis ske. I år ska jag resa till grekland, två veckor med mitt A'. Förhoppningsvis kanske något mer resa? Jag ska börja plugga och flytta långt bort, från nära och kära. Dock har jag bestämt att jag ska köpa en biljett åt en vän, hon måste komma och hälsa på och första resan ska jag bjuda på... hehe, jag menar hon är vän med mig frivilligt, man måste få lite payoff för det =) My lovely Y'.

Nu ska jag strax äta frukost. I need it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar