fredag 31 december 2010

24 und 25.

24 - Det här får mig att gråta.
Jag kan gråta till lite allt möjligt faktiskt. Gråter ofta åt fina tvprogram, typ när Oprah gör något fint för en gäst eller åt extrem home makeover när det är synd om familjer och när dom blir sådär glada när dom får sitt nya hus. I love it. Filmer kan också ge mig gråt i halsen. Det finns mycket som får mig att brista ut i tårar.

Nummer 25, En första..
En första..? Vad klurigt det känns. Man har ju varit med om många "En första" men många av dom där första har kanske inte alltid varit väldigt betydliga och därför inte blivit lagda i "komma-ihåg-filen" i huvdet. Min riktiga första kille som jag tycker om, älskar så mycket är värd att nämnas varje gång.. hehe =)


Ps. Jäääääävla jobbiga lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar