tisdag 14 december 2010

Elva....

Tisdag, I'm tired. Vill mest bara sova, vilket jag tror jag ska göra efter detta lilla inlägg. I veckan väntar jobb, A', lugn och bäst av allt; helg <3.

Anywyas day eleven i utmaningen.. Berätta om dina syskon. And I am about to. well well, syster, den hela. Min riktiga syster, hon som jag har samma mamma och pappa med är lilla syrran. Hon är sex år yngre än mig och går än så länge bara i högstadiet. Hon är "liten" fortfarande. Hon är så sjukt kaxig och ganska så jobbig. Hon är också en j-vel på fotboll och röjer alla i sin väg. Dessutom är hon lagom söt. Och folk påstår att vi är lika till utseendet. Jag älskar henne, den jobbiga syrran :P

Syster nummer två och jag har bara samma pappa. Hon är ett antal år äldre än mig, typ 11 år äldre och hon är gift och har två barn. Två väldigt fina blonda saker. (hon brås på pappas sida, alla är vi blonda typ) Hon är sjukt kreativ, ritar och pillar. I like it. Plus att hon är självständiig och alltid varit. Hon är en bra syster, I love her.

Sen har vi brorsan, den enda killen. Han är också min halvbror och vi delar pappa. Han är typ sju år äldre än mig? eller åtta? eller nio? Skitsamma I don't know. Han gillar iallafall bilar och är en mekaniker. Han är lika retsam som far min och ger aldrig upp när det gäller att bli kittlad. Han är en retsticka. Han är knas, but after all I löv him.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar