torsdag 30 december 2010

22 och 23.

Kommer inte hinna klart med denna dumma lista innan ett nytt år tar fart. Suger att jag är lite dålig på att uppdatera när jag vet med mig att jag har denna lista.. Men jag lever ju ett liv också utöver min lilla blogg och min dumma lilla lista.

22 - Det här upprör mig.
Det finns mycket som gör mig upprörd.. Allt ifrån simpla saker som när det inte finns juice hemma eller när mjölken är slut. Men saker som orättvisor och svält gör mig också upprörd. Krig och noll respekt, pengar, rätt och fel.. Det finns hundratals saker som gör mig upprörd.


23 - Det här får mig att må bättre.
Det finns så mycket som får mig att må bättre. Jag mår bra av att shoppa kläder, ha mycket pengar, se andra vara glada, träffa vänner, vara med min kille, träffa min släkten, känna mig fri, skratta, befinna mig i London, resa, värme, rea, städat rum, nytvättade kläder... Jag kan fortsätta i en evighet.

Ikväll är det Victoria Secret fashionshow, I will se that one! Imorgon är det nyår, det blir lungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar