tisdag 21 december 2010

Sjutton.. Mitt favoritminne.

Ett minne som är ett favoritminne. Vilket ska man välja? Öhm, detta var en svår uppgift för det finns många fina minnen av välja och vraka mellan. jag undrar när jag var som lyckligast.

Var det min student? Var det när jag spenderade större delen av sommaren i Asien eller var det när jag i sommaras bodde tillsammans med A' i en månad? Jag har så pass många fina minnen och jag vet inte riktigt vilket minne som är det finaste. Meeen ett som iallafall ligger mig varmt om hjärtat är studenten, den dagen var bara min. Det var Kim dagen handlade om, ingen annan. Jag sprang ut från skolan och var sådär enormt lycklig. Ingen kunde ta den dagen ifrån mig. Jag klarade skolan, jag gick ut med great betyg och var så himla stolt över mig själv. Plus att jag den dagen fick en väldigt fin ring av min kille.. Inte en sådan där förlovningsring, utan bara en väldigt fin ring i studentpresent. Jag blev glad. Den dagen var lycka, även om det var regningt. Det stoppade mig inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar