söndag 12 december 2010

Ett ögonblick, en dag i sender. Dag åtta.

Dag åtta är det och jag ska berätta om ett ögonblick. Från är vilket av alla tusentals ögonblick jag ska dela med mig av. Jag har faktiskt många ögonblick som är tillräckligt betydelsefulla för att skrivas om i min lilla blogg..

Låt oss ta ett ögonblick som skapades ganska nydligen. Det är inte så himla stort, man kan tycka att jag kanske borde ta något som är lite större eller som kan ha satt större spår i mig. Men detta ögonblick utspelade sig för ca två månader sedan, lite mer. Jag satt i en soffa inne på ett väldigt känt fik vid namn starbucks i staden som jag avgudar tillsammans med min bästa vän. Jag drack någon äcklig citronjuice, hon drack kaffe av något slag om jag minns rätt. Vi hade hunnit göra typ hela London och ätit ton av skräpmat och sömn hade vi inte heller fått tillräckligt av. MEN ändå var den där stunden i soffan helt grym, vi satt där helt avslappnade, sådär avslappnad som jag bara kan vara med den tjejen. Vi pratade om allt, ALLT. Efter en långt stund i en soffa som va enormt skönt begav vi oss till AbbeyRoad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar