söndag 19 december 2010

14 und 15

Nu är jag busig igen och gör två sånna här dagar på en dag. Jag har kommit så kort och vill bli klar inom en framtid nära oss. Så idag står 14 und 15 på listan.

14, vad har jag på mig?
Just nu sitter jag i en skjorta, ska dra på mig svarta leggings och ett par svarta strumpor. Ska nämligen på middag hos ma boyfriend ikväll. =)

15, Mina drömmar?
Jag har haft många drömmar ända sen jag var liten. Drömmar har alltid varit viktiga för mig. Att en ha en dröm har fört mig framåt. I sexan sjuan drömde jag om att studera på teaterskolan kalleflygare, jag la ner dom ideerna eftersom jag inte är direkt bra på skådespeleri. I nian när jag insåg att jag kunde skriva bra och att jag fick MVG i svenska började jag drömma om att bli journalist. vilket jag ville bli i ettan på gymnasiet också. Dock insåg jag att det fanns många som va bra på att skriva, så jag bytte spår inom media och ville då bli något inom mediakommunikation. Och det är något jag fortfarande vill syssla med. Dessutom drömmer jag om att resa världen runt, få en bit av världens alla hörn. Jag vill leva och bara vara. Jag drömmer om hur mycket som helst. Drömmar får mig att gå framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar