söndag 5 december 2010

Day five; 5

Söndag, roliga söndag. Idag är det andra advent, vilket inte riktigt känns. Om bara några veckor är julen här. Vad hände med stämningen som brukar infinna sig såhär års? Den är som bortblåst. Dock finns fortfarande min lista som jag är i full gång med.

En liten rolig grej så här på morgonen är att min kille sitter här bredvid och spelar the sims. Dock inreder han så otroligt fult att jag dör lite, hans fina argument är dock att han försöker spara in på pengar... Men han är ju som han är.

Nu till dag fem;
Vad är Kärlek?
Vad kärlek är, är en ganska stor fråga och dessutom är det olika från person till person. Vad jag anser vara kärlek kanske en annan inte anser vara kärlek. För mig är kärlek något fint, något otroligt speciellt. Någon ytterst sällsynt. Något som alla borde få uppelva. Kärlek är något väldigt fint men också något väldigt svårt. Det är inget som får tas förgivet. Finner man kärlek borde man vara tacksam. Kärlek finns i massor av former. Kärlek till en släktning, familj, vän, pojkvän. Alla är dom bra former.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar