lördag 1 januari 2011

Årsresumé.

vad sägs om en sådan där liten fin resumé om det gångna året? 2010 har trotsallt varit ett ganska speciellt år för mig och säkert många andra. Kan dock inte lova att jag minns allt. Men det återstår att se.

Januari; Jag började min sista termin på gymnasiet. Och av en galen slump började en viss A' att flörta med mig och det ledde till att han fortfarande är min.

Februari; Det var jobb, skola och A' i fokus. Men viktigaste av allt var att vi var i full gång med slutprojektet. Dessutom såg jag Billy Talent tillsammans med Yvette.

Mars; Vi började filma slutprojektet, vilket upptog massor av tid. Jag hade dessutom mycket i skolan med prov och sånt kul. Vi fick också studenmössorna en dag i mars, slutet kändes inom räckhåll.

April; Under April månad var ALLL fokus på Italien, Imperia. Åkte 15 april men dagarna innan det, var det lov och packning. Allt handlade om Italien under April. Vi besökte Imperia, Turin och genova.

Maj; Det va lite biomys med killen, pluggande, en del jobb också. Hann dessutom med ett besök hos tandläkaren. Och det vankades studentskiva. Ack så kul vi hade. Vandrade på väsbys gator påväg hem från nattbussen tillsammans med Fny, en tidig måndagsmorgon.

Juni; Mösspåtagning, A's student, Gubbskiva, Födelsedag, Pizza hos J med klassen, miiiiiiin student och ett besök på O's landställe med massa trevliga människor.

Juli; Tjejkväll hos Y med henne och C. Museeumbesök, prideparaden, Jag var ensam hemma under några dagar, grymt mysigt. Jag var på grönalund med Y,A' och C'.

Augusti; Bokade resa till England. P&P åkte till Thailand vilket resluterade i att jag blev ensam hemma i en månads tid. Hur underbart som helst. Hade dessutom en veckas ledighet. Alexander fyllde år, Yvette fyllde år. Vi åkte också till Kolmården.

September; Det var val i allas vårat Sverige och jag röstade för första gången. Jag och A' beställde en resa. Jag besökte fina underbara England med underbara fina Yvette. Eeeeen mycket bra månad!

Oktober; Halloweenfest, Var på boda borg. Killen överraskade mig med en natt på hotell. Jobbade en hel del i Oktober. Blev ett biobesökt.

November; Tomtenatte i centrum, artister uppträdde och det var öppet senare än vanligt. Det var Scifi mässa och glöggkväll hos ett par vänner till familjen. Gick på en begravning. Såg Harry Potter och dödsrelikerna på premiärdagen. Det var även jobb och ett personalmöte.

December; Julstress, Julmarknad, jobb, julafton, shoppning, mellandagsrean, Victoria Secret Show, nyårsafton och inga riktiga nyårslöften.

Bye bye 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar