måndag 17 januari 2011

En annan dag.

Jag har några få ärenden som jag måste få gjort. Och jag tänkte att dom skulle bli gjorda idag. Har en ledig dag, fast att jag skulle ha jobbat.. Anyways, ikväll väntar personalmöte inne i stan. Innan dess måste jag ha varit nere på centrum och hämtat ut piller, ringa ett place, leta efter ett par lappar och kolla mer kring intensivkursen som jag funderar på att gå. Jag har några saker att fixa med.

Resten av veckan väntar jobb och umgås med killen min. Till helgen ska jag träffa fina vänner också. En vecka som kan komma att gillas från min sida.

Btw; På tisdag ska jag "hjälpa" min kille att bygga en dator. Jag ska nog mest titta på, men den söta saken har gått och köpt en ny dator som han ska bygga ihop. Han förtjänar det och som ett litet stöd och i och med att han är så otroligt intresserad så måste jag ju ge det ett litet försök.

Och en sista sak; Igår var en mysig kväll, jag och min fina hade en mysig kväll, spel på datorn, greys tittande och massvis av kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar