söndag 23 januari 2011

Turn around.

Sitter at my B-friends house och myser. Har varit här hela dagen med undantag att jag åkte hem och fick i mig en matbit. (I min familj är söndags middagar viktiga) Vi har ägnat dagen åt varandra. Vilket det har varit snålt om på ett tag. Så en heldag it was. Vi gick en promenad ner till Ica för att köpa frukost, sen var det mys och risen ätande (love it) Och nu sitter jag här, vi har laddat upp med chips och ska snart börja se på Eclipse, tredje filmen ur Twilightsaga, killen har nämligen sett dom första två men inte den tredje.

Imorgon väntar ledighet, sen blir det jobb nästan hela veckan. Make some money och på tisdag är det löning för somliga. Och igår btw var mina två fina vänner hos mig. Dagen bestod av prat, prat och prat. Sådant som är så j-vla uppskattat. You have to love it! Vi åt, åt och åt samtidigt, plus lite thé drickande. Nästa gång vi ses blir det middag, mys och sleepover.

Nu ska jag ropa på mitt A' och starta filmen. Orkar inte vänta mer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar