tisdag 11 januari 2011

Goal.

En liten svacka tror jag det är som surrar runt mitt huvud. Just nu känns saker och ting ganska så smalt. Smalt som i att jag inte jobbar så mycket, smalt som i att jag inte är stark nog med att ta tag i körkortet.. faaast jag har en plan på den fronten. Smalt som i att jag jämt är trött. Smalt som i att jag längtar efter större vyer.

I höst kommer jag att ta det största steget någonsin, jag kommer att göra något som för mig är helt galet. Ändå längtar jag, jag vet att det kommer bli fint. I höst väntar Umeå om planerna går som dom ska. Jag och A' planerar att bege oss dit och plugga i minst tre år. Det är ett stort steg, ett steg som jag är villig att ta.

Jag tänker lite så att jag vet vad jag vill bli och jag måste börja plugga så att jag en dag kan stå där med min utbildning och känna mig stolt. Att jag just väljer att göra den i Umåe är för att utbildniingen är väldigt bred och ger mig stora erfarenheter inför kommande år. Jag vet vad jag vill med mitt liv, jag har några få men stora mål här i livet. Ett av dom var att finna kärlek, jag har hittat honom, mister right guy. Ett annat mål är att utbilda mig inom media, ett tredje är att jag vill besöka så många länder som möjligt innan jag dör... och vissa vill jag besöka igen.

Ett annat lite större mål inom karriärs hållet är att jag en dag ska äga en egen firma inom reklam och pr. Jag vill dessutom ha titeln projektledare innan jag dör. Stora mål men viljan finns där och inom bara ett par månader kommer jag ha börjat plugga för att lättare kunna nå mina mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar