onsdag 19 januari 2011

Portobello

Det känns som om jag enbart går och väntar på att något ska hända. Som om att dagarna bara flyter på. Jag lever liksom inte riktigt, jag är lite som en zombie. Jag hade velat bo på en något mer intressant plats. Jag vet till och med vilken. Tänk er, mig gåendes på Londons fina gator, som jag skule trivas. Kanske tillsammans med en fin vän som gillar London lika mycket som mig. Vi skulle trivas ihop, skivaffärer och primark. Min garderob skulle vara enormt mycket större än vad den är nu och den är liksom ganska så stor just nu.

Det känns lite som om jag bara väntar på att sommaren ska komma och resan till grekland. Det känns som om att jag bara vill dra iväg till Umeå, alltså börja plugga och hela köret. Det tar trotsallt tre år innan jag är klar. Meeen eeeehe, det är mycket beslut och stora sånna. Vissa vill inte att jag ska bege mig så långt bort. Life is a biatch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar