fredag 20 september 2013

When you do not really know what to write about.

Jag lyssnar just nu på – x-factor uk, avsnitt. 
Jag tycker om – Mode, Vänner, Resa, Politik och kärlek. 
Kärleken är – Någonting väldigt fint. 
Jag gillar att – umgås med vänner, shoppa, resa, ha kul. 
Jag kommer alltid att – vara en drömmare. 
Jag är hemligt förälskad i – Harry Styles? 
Sist jag grät var - Idag, till x-factor UK... 
Min mobiltelefon är - Svart. 
När jag vaknar på morgonen – Så vill jag göra något. 
Innan jag går och lägger mig – leker jag med min mobil. 
Just nu tänker jag på – att jag är smått uttråkad. 
Bebisar är – okej. 
Idag har jag - Pluggat, tagit det lugnt, gjort för lite. 
Ikväll ska jag - Ta det lugnt. 
Imorgon kommer jag – Plugga, ha helg & träna. 
Jag vill verkligen – åka utomlands och träffa vänner. 
Det första du gjorde I morse - Gå på toa. 
Vad åt du sist - Knäckebrödsmackor och oboy.
Vad irriterar du dig på - Okunniga människor. 
Vart reste du sist - Danmark, Köpenhamn. 
Liknar du din mamma eller pappa - lite olika 'saker' från båda.
Ler du ofta - Det tror jag att jag gör.
I vems säng sov du i igår natt - Min. 
Gillar du skolan - Alltså, ja, det tar mig någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar